torsdag 14 april 2011

Såg ni?

Såg ni Underkastelsen? Om inte så har ni som sagt en ny chans i kväll!

Själv orkade jag bara se halva innan ögonlocken föll ihop, det är tröttande att vara uppe och amma på nätterna! Jag har dock kryssat för den på min filmlista på Lovefilm varpå den så småningom kommer hem i brevlådan och då ska jag titta på den ordentligt. Det jag såg var ganska skrämmande och hela tiden tyckte jag att de sa att det värst utsatta var de små barnen! Jag återkommer med information från filmen och min recension när jag har sett hela!

2 kommentarer:

  1. Oj vilken viktig och bra blogg! Jag doktorerar i kemi och sånt här diskuterar vi på jobbet mycket. Jag jobbar med människors exponering för perfluporerade ämnen. Det är dem som benäms som ytaktiva, PFOS, PFOA i Underkastelsen.
    Mycket bra film. Jag har sett den flera gånger och en mina kollegor är med i den.
    Kämpa på, vi måste sprida den här informationen till så många som möjligt!
    Trevlig helg!
    //Helena

    SvaraRadera
  2. Åhh tack så mycket! Jagf kanske kan få fråga dig om det är något jag inte förstår inom detta "giftiga" område?

    SvaraRadera