torsdag 16 februari 2012

Sista inlägget

Det är mycket som händer i livet och jag har beslutat mig för att inte blogga mer, det är bara ett dåligt samvete. Min strävan mot ett mer giftfritt liv fortsätter dock. Håller på att läsa boken Badskumt och ska snart börja sanera badrumslådorna!

Hoppas att ni läsare, som faktiskt varit ganska många, också har påbörjat ett liv som är mindre giftfyllt. Kom ihåg ta små steg i taget så går det lättare! Jag har precis börjat att köpa ekologisk potatis. Till en början var det tufft att köpa två kilo ekologisk potatis som var dyrare än fem kilo vanlig potatis, men nu går det bra. Vår fina familj är värd giftfri fin potatis!

3 kommentarer:

  1. Tack för att du delat med dig av era erfarenheter, de har varit lärorikt och kul att följa.

    Bloggandet ska ju absolut inte vara ett dåligt samvete. Så ur den synvinkeln är det rätt beslut, men jag kommer sakna dina inlägg ;)

    SvaraRadera
  2. Tack söta Carolina! Din blogg följer jag varje vecka! Kram

    SvaraRadera
  3. Kommer sakna dina inlägg också. Boken Badskumt är mycket upplysande och bra bok om kemikalier i vår kosmetika. kvinnor är tyvärr de mest drabbade. jag är entreprenör och förespråkar naturlig och ekologisk hudvård fri från kemikalier som idag förstör vårt eko system

    SvaraRadera